diumenge, 1 de febrer del 2009

Jo no em vaig quedar tallat a la carretera ahir a Javalambre

Ahir, dia de caos, per una nevada veritablement forta, a terres de Terol, molts valencians es van quedar sense arribar a Javalambre, Camarena... Entre elles, la meua cosina, el meu cosí i sa filla.

No obstant, nosaltres no ens vam quedar tallats, ja estàvem a l'altra banda.

Així, aliens a tot, sense tele, a les “Cabañas de Javalambre” passàvem la vesprada i la nit. Alguns, més preocupats que altres.

A la fi, avui, en calma em pogut sortir del càmping, gràcies als llevaneus, a la pala de Jorge i tal. I per això a aquestes hores ja fa temps que estem a casa.

En general, cap de setmana d’aventura. Uns dies autèntics, que trigaré molt a obligar... i per al record, les fotos :-D

Psd: A Chovar a què? La mare que la va parir a la tia aquella! Veus com tenia raó!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada