dimarts, 27 de gener del 2009

Ford em garanteix que la seua garantia no garanteix el producte comprat

Ací estic, de mala llet.

No fa massa vaig comprar-me un focus.

Un cotxe fenomenal, ben equipat, i tal.

Ara resulta que la radio no va.

La duc a reparar, fa com que sí, però als quatre dies no va...

Bé, cada cop que rode més de 40 minuts.

Cansat d’aquesta rutina, vaig parlar amb el taller, i m’han enviat a trucar al 961789000, que és dalt o baix, el suprem dels departaments postvenda.

Al taller em van dir que igual me la canviaven, donat que no ha estat reparada com cal.

I res, he trucat. La senyoreta, en principi atenta, em diu que la torne a reparar.

Li he contestat que això ja ho he fet unes quantes voltes.

La dona, a la seua, que la repare.

Jo, li he preguntat que si he d’estar així fins la fi de la garantia?

En poques paraules que sí. ¿Cual es el objetivo de su llamada? ¿Qué le cambie la radio?

I li he dit que “basicamente”.

I res, que no, que la duga a reparar.

Ara, la dure sempre que s’espatlle, dia darrere dia, fins que algú ho solucione, fins que caduque la garantia o me’n vaja a denunciar-los a l’oficina del consumidor, que hi ha qui la gasta massa, i hi ha qui gens.

O millor, els done la murga fins la fi de la garantia i després els denuncia... a la fi, seria divertit.

Per cert, la radio és la més bàsica, que a ells els val quatre perres, però són cabuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada